• #Corontaine

Kippenvel: de nieuwe trailer van The Lion King!

• The Lion King

Disney heeft de eerste beelden van de liveactionfilm The Lion King online gezet en die zijn epic!

Simba, Nala, Scar, Pumba... ze keren allemaal terug naar het grote scherm in de liveactionversie van The Lion King. We moeten helaas nog even wachten tot de zomer van 2019, maar 'hakuna matata': Disney trakteert ons nu alvast op een fijn voorproefje met de eerste trailer. En die is ge-wel-dig! Je ziet een van de meest iconische momenten uit de tekenfilm van 1994 waarin de pasgeboren Simba op Pride Rock aan het dierenvolk worden getoond. Ook hoor je Simba's vader Mufasa praten, en hoe tof: de stem wordt gedaan door James Earl Jones! Jawel, de acteur met de imponerend lage stem die ook in de tekenfilmversie te horen was. Voor de rest van de figuren trok regisseur Jon Favreau (Iron Man, The Jungle Book) een blik aan grote sterren open: zo doet Beyoncé de stem van Nala, Donald -Childisch Gambino- Glover is Simba, Chiwetel Ejiofor is Scar en Seth Rogen is Pumba. Topcomponist Hans Zimmer heeft opnieuw getekend voor de prachtige schitterende soundtrack. Kortom: alle ingrediënten voor een onvergetelijke bioscoopervaring. Maar geniet hier eerst van de trailer.

Tamar van Waning: van Dream School naar droomrol in Paradise Drifters

• Paradise Drifters

De bioscopen zijn dicht: wat nu?