Check het allernieuwste seizoen Homeland ook online

• Homeland

Het allernieuwste seizoen Homeland is iedere zondagavond te zien om 22:00 uur bij BNN op NPO3. Hoe nice is dat?!

Schreeuwt jouw auto harder om een waxbeurt, dan de rug van een Griekse gewichtheffer on steroids? Stel het soppen nog even een paar dagen uit. Was je eigenlijk van plan om morgen langs de schoonouders te gaan met zo'n brandgevaarlijk bosje bloemen van 't tankstation? Misschien even heroverwegen. De aftrap van het nagelnieuwe seizoen Homeland staat namelijk nog tot morgenavond online en dat wil jij niet missen. Echt. Geloof me. Bel je vrienden dus maar dat jij vanavond een uurtje later te bezichtigen bent op de dansvloer of zet de kinderen aan een bakje cheese onion en een kleurplaat, want jij verdient even wat quality time met Carrie, Saul en Quinn.

Nieuwe ronde, nieuwe kansen
    Na uitstapjes naar Afghanistan en Berlijn is Carrie weer terug op vaderlandse bodem waar ze in New York een advocatenkantoor opricht voor onterecht beschuldigde Moslims. Go Carrie! Haar CIA-dagen zijn definitief verleden tijd, maar je kunt er natuurlijk de klok op gelijkzetten dat Saul haar vanzelf weer gaat lastigvallen. Over de problemen die hij en Dar ondervinden met de nieuwbakken president van Amerika bijvoorbeeld. Een president die zo haar eigen ideeën heeft over de inlichtingendiensten en hoe deze zouden moeten functioneren. Waar hebben we dat eerder gehoord?

Nieuwe afleveringen Homeland zijn iedere zondagavond te zien bij BNN op NPO3 en staan daarna nog de hele week op npo.nl.

• 8-/10

• 8/10