De grote Penoza-marathon

• Penoza

Er komt een nieuw seizoen Penoza aan en om je geheugen op te frissen zendt NPO3 vanaf morgen alle voorgaande seizoenen nog eens uit. Handig!

We hebben er even op moeten wachten, maar 27 augustus is het dan zover, de start van het vijfde seizoen van Penoza! Woohoo! Slingers, ballonnen, toeters, alles! Eindelijk kunnen we weer smullen van alle benarde situaties waar Carmen en Berry zich iedere keer maar weer in weten te manoeuvreren. Heb jij nou geen idee wie Carmen en Berry zijn, dan is er ergens iets misgegaan. Kan gebeuren. Geen man overboord. De komende weken slingert NPO3 namelijk alle afleveringen uit voorgaande seizoenen nog eens op de buis. Hoe handig is dat?!

Op tv of online

Wil jij dus wel eens weten what all the fuzz is about of kun je stiekem wel een kleine geheugenopfrisser gebruiken, zet 'm dan vanaf morgen iedere dag rond een uur of 23:30 op NPO3. Lig jij rond die tijd altijd al hevig kwijlend in je kussen of ben je licht verslavingsgevoelig en is elke dag een tweeluik voor jou simpelweg niet genoeg, dan kun je ook terecht op npo3.nl. Hier liggen alle afleveringen voor het grijpen en kun jij jezelf in je eigen tempo klaarstomen voor ronde vijf van misschien wel de beste Nederlandse serie ooit. Ga er dus maar goed voor zitten en iedereen in de kamer...

penoza top serie achter

Penoza I - IV: Vanaf 1 augustus iedere werkdag rond 23:30 uur een dubbele aflevering op NPO 3 en voor de bingewatchers check npo3.nl.

Penoza V: Kun je zien vanaf 27 augustus, iedere zondagavond om 20:25 uur bij de KRONCRV op NPO3.